Klant aan het woord: Rick van Buuren, Directeur van TriageExpert

Het verschil tussen weten en kunnen bewijzen

Rick van Buuren, Directeur van TriageExpert

“Steeds meer (potentiële) klanten vragen ons om uit te leggen wat wij aan informatiebeveiliging doen. Grote klanten hebben de expertise in huis om ons het hemd van het lijf te vragen, anderen willen gewoon weten ‘dat het goed zit’. Sinds enkele jaren laten wij daarom jaarlijks een penetratietest uitvoeren, dit jaar door Digital Investigation.

Informatiebeveiliging van groot belang!

TriageExpert ontwikkelt applicaties die de verzuimbegeleiding bij grote werkgevers en arbodiensten verbeteren. Met deze innovatieve instrumenten hebben onze klanten het voordeel van lagere schade als gevolg van verzuim en hogere tevredenheid van werknemers. We moeten daarvoor echter wel persoonsgegevens en medische gegevens verwerken. Dit stelt hoge eisen aan de beveiliging van onze applicaties en de koppelingen met verzuimsystemen.

Omdat wij ietwat bijzondere applicaties hebben (zonder database en met veel koppelingen), is het van groot belang dat dienstverleners ons goed begrijpen. Ook heb ik een rapport nodig per koppeling zodat ik relevante documentatie kan overleggen met mijn klanten. Ik kan met DI uitstekend samenwerken en er wordt flexibel ingespeeld op onze wensen.”

No Comments Yet.

Leave a comment

You must be Logged in to post a comment.